24 kwietnia 2012

#126 Prostownica TUFT 6036

Stałym bywalczyniom mojego bloga wiadomo, że mam kręcone włosy, bardzo lubię, kiedy są proste, uwielbiam tą formę odmiany.
Niestety, dotychczas ich "prostość" można było określić z przymrużeniem oka, tak naprawdę nawet po wyprostowaniu, mimo zastosowania odpowiednich kosmetyków były sianowate. Naprawdę zadowolona byłam dopiero po wizycie u fryzjerki, kiedy po wszystkich zabiegach prostowała je na szczotkę, a następnie żelazkiem Tuft.
Wcześniej miałam dość dobrą ceramiczną prostownicę Babyliss, jednak nie dawała satysfakcjonującego efektu. postanowiłam jednak odżałować tą niezbędną kwotę i kupiłam żelazko Tuft 6036.
 Pomimo, iż używałam go już kilka razy nadal nie mogę się nim nacieszyć :)

Importer na swojej stronie opisuje: 
" Prostownica posiada wewnętrzny ceramiczny element grzejny MCH, który emituje zjonizowane ciepło w dalekiej podczerwieni, przyjazne dla włosów i nie powoduje naruszenia wewnętrznej ich struktury. Dzięki temu włosy są bardziej zadbane, mniej zniszczone oraz łatwiej prostuje przy niższej temperaturze.
 - płytki tytanowe
- regulacja temperatury od 80 do 230 stopni
- jonizacja
- moc 40W
- elektroniczny wyświetlacz
- wymiary płytki:90mm x 37mm
- długość całkowita: 27 cm "  
Jeżeli macie bardzo pokręcone włosy i żadna prostownica nie daje rady - serdecznie polecam :)



7 komentarzy:

  1. Staram się nie używać prostownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam proste włosy ^^
    Ach, czemu tak jest, że te z kręconymi włosami chcą je prostować, a te z prostymi kręcić... :D ja w sumie nie mam wyboru, bo mam grube włosy i nie da się ich pokręcić. Tzn. da się, ale tylko śpiąc w papilotach... ale i tak po jakimś czasie się prostują i się robi nie wiadomo co, więc po prostu akceptuję je jak są proste :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam prostownicę chyba od półtora roku, może dwóch lat, używałam jej dwukrotnie. W tym raz tylko dlatego, że chciałam zobaczyć, jak narzeczony wygląda bez loczków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam prostownico lokówkę zelmer i również używałam jej tylko kilka razy... mam proste włosy które nie chcą sie kręcić... nie wiem dlaczego ją kupiłam... :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam proste włosy i używam ... lokówki! :D taka natura kobieca! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, proszę o nie zostawianie spamu.
Daj znać, jeśli dodajesz.