7 grudnia 2011

#100 O czym jest setny post?


Na blogu powstało równe 100 postów, wielka liczba, nie ukrywam, że Wasza obecność daje mi siły i chęci, by robić to dalej :)
Dlatego chciałam Wam serdecznie podziękować za obecność, za Wasze komentarze -zarówno te pochlebne jak i krytyczne - każdy jest dla mnie ważny.

Dziś z okazji setnego posta - skoro już trochę się znamy chciałam się przedstawić.. i pokazać.

Naprawdę noszę rozmiar XXS, który w większości sklepów mimo wszystko jest za duży.
Dziś mam dokładnie 24,5 roku, jestem blondynką z naturalnie kręconymi włosami.
Ponadto mam niebieskie oczy które w krytycznych chwilach nabierają szarego odcienia.
Oprócz malowania paznokci i makijażu moimi pasjami jest jazda konna, szczególnie horse rally, ale  kręcą mnie także konie mechaniczne - stąd także street racing.

A teraz czas na zdjęcia: 




To wszystko,

 pozdrawiam :)

30 komentarzy:

  1. Naprawdę fantastyczne kręcone włosy! I piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo ładny typ urody :) no i bardzo ładna z Ciebie dziewczyna jest :)
    NO niestety nieraz ciężko w sklepie znaleźć rozmiar s..z oczami mam podobnie ;D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię poznać! Masz śliczne blond włoski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś prześliczna - miło Cię zobaczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy masz megafajne! :) gratuluję setki postów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, śliczna jesteś :) Taka filigranowa pięknie się prezentujesz na koniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne loki:) ale ładnie na koniu wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, ze sie nam pokazałas:D Masz sliczne włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło Cię zobaczyć :) świetne ostatnie zdjęcie! Kocham konie, niestety nigdy nie nauczyłam się jeździć.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie tak sobie Ciebie wyobrażałam :D
    Aleee na plus oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne włosy! Fajnie troszkę lepiej Cię poznać ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. miło Cię zobaczyć :)

    masz cudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maleństwo z ciebie :). Piękne włosy. A jakie oczy....

    OdpowiedzUsuń
  14. masz cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś śliczna. Wspaniałe jest zdjęcie z koniem - niesamowita pasja. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień dobry ;)
    Ślicznie ci się włoski kręcą, też bym tak chciała ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na okrągły post.
    Wyglądasz bardzo sympatycznie i masz śliczne włosy ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie będę oryginalna, świetne masz włosy. Sama chciałabym mieć takie loczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No Witam :) Ja tez uwielbiam jezdzic konno, sama jezdzilam bardzo dlugo jak mieszkalam w Polsce.
    Do rozmiaru XXS pewnie nigdy nie dojde ;P Ale moze chociaz do M ;P
    Pozdrawiam i zachecam do wizyt. Ja bede zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że pokazałaś zdjęcia:) Fajnie wiedzieć kogo się odwiedza:) Mi również podobają się Twoje skręty, a zdjęcie na koniu jest świetne.
    P.S. Myślałam że jesteś przed 20-ką:D Jesteśmy w podobnym wieku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. oj nie nie ;d ja dalej na zakupy się nie wybieram tylko zużywać będę ;) omijam ostatnio drogerie wielkim łukiem :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja włosy są nieziemskie ;)
    http://excellentprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. amazing pics and I love your eyes and hair
    I really like this post!
    Love your blog, I'm your newest follower! I hope you'll follow me back and we can keep in touch
    Passes to see me on my blog
    http://keepintouchwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna z Ciebie kobietka. :) Piękne masz oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. tez bym chciała być w rozmiarze XXS :)))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, proszę o nie zostawianie spamu.
Daj znać, jeśli dodajesz.