25 października 2011

#83 Wibo - nr 351

Poprzedni post był o numerze 350, ten będzie o numerze 351.
Niektórych lakierów z mojej kolekcji nie było na blogu, niektóre przewijają się w mojej kolekcji, następnie je komuś daję/wymieniam się i nie mają swojej notki, ale akurat te dwa z Wibo zasłużyły na swoje oddzielne posty :)
Nie byłam dotychczas zwolenniczką Wibo, ich lakiery kojarzyły mi się z niską ceną i bylejakością.
A jednak moja opinia była krzywdząca - i zwracam honor.
 Lakiery z Trends Nude mnie urzekły, nie tylko kolorem, ale także jakością i ceną! Kosztują 4,79/szt - więc cena jest śmiesznie niska, a jakość naprawdę wysoka. Nic mi nie odprysnęło, naprawdę są warte uwagi !



Sauté

Ale do rzeczy!
Bohaterem jest lakier Wibo, numer 351, czyli nudziak, o kolorze jasnego karmelu. Bardzo ładny, delikatny i nienachalny odcień.
Nosiłam go pod rząd kilka dni, najpierw samodzielnie, później z jednym, następnie drugim wzorkiem. I przypadł mi do gustu :)
Zobaczcie same :
Wibo - 351
mój pierwy 'gazeciak'

'gazeciak' z bliska
pseudo - panterka


17 komentarzy:

  1. Świetna baza pod wzorki :). Solo też wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się przejdę do Rossmana :>
    jest śliczny! podoba mi się się bardziej niż poprzednik

    OdpowiedzUsuń
  3. łądny kolor lakier, ciekawie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny; ja rzadko noszę takie kolorki, ale mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tak samo z wibo ale również się do nich przekonuje ostatnimi czasy, śliczny ten kolor, z panterką cudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda z panterka. Lubię nudziaki i gdybym nie miała podobnego to bym sobie go kupiła bo ostatnio bardzo polubilam ta serie lakierow z wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawde ładnie wygląda na pazurkach :)
    Dodaje Cie do obserwowanych, nie wiem czemu wcześniej tego nie zrobiłam, w końcu i tak często zaglądam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wczoraj dziesięć razy wkładalam ten lakier do koszyka w rossmanie i wykladalam go ponownie. Nie moglam się zdecydować. Oczywiście nie kupilam go :( a teraz patrząc na Twoje zdjęcia żałuję, że nie odkrylam Twojego bloga wczesniej. Udaje się do rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak ten kolorek jest piękny i bardzo dobrze się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, proszę o nie zostawianie spamu.
Daj znać, jeśli dodajesz.