15 października 2011

#79 Paletki do cieni NYX (Nude on Nude, Champagne&Caviar, Catwalk)

NYX Nude on Nude

Nie będzie lakieru do paznokci, aczkolwiek też będzie kosmetycznie i kolorowo.
Dziś będzie o cieniach do powiek.
W ostatnim czasie szał i furorę robią paletki do cieni Sleek. Ja od samego początku patrzyłam na to trochę z boku, dałam się nawet skusić na zakup jednej i doprawdy - szaleństwa tego nie rozumiem.
Osobiście dałam się natomiast wciągnąć w paletki NYX. Uważam, że są lepsze od Sleeka głównie za sprawą mocniejszej pigmentacji, o trwałości się nie wypowiem, bo i tak używam bazy pod cienie.
Jestem typem chłodnej blondynki, więc stawiam na brązy, beże, brzoskwinie - staram się, by były to ciepłe kolory. Mam ciemno niebieskie oczy, a w porównaniu z takimi kolorami ich kolor nie ginie w natłoku makijażu.

Przedstawię Wam dziś moje paletki :)
Są to Nude on Nude, czyli tańszy odpowiednik Naked Urban Decay, oraz dwie małe paletki po 10 cieni: Catwalk i Champagne&Caviar..

Zapraszam do odwiedzin w moim kuferku z cieniami...


Catwalk 

Catwalk 

Catwalk 


Chamapagne&Caviar 

Champagne&Caviar 

Champagne&Caviar 

12 komentarzy:

  1. Catwalk - ach chciałabym mieć tą paletkę! ;). Jaka jest cena takiej paletki? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka sliczna, a kuferek nie ziemsko boski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paletki! Jakie kolory
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie paletki mi się podobają - lubię beże, brązy i brzoskwinie :)

    ale żywe, wesołe kolory też lubię i dlatego Sleek mi tak bardzo odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie sa w moim typie,moje kolory:)moze skusze sie na ta Nude on Nude:)
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Nude On Nude i jestem z niej bardzo zadowolona, można nią zrobić coś stonowanego/odważniejszego/ wieczorowego.... itd... Warto w nią zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na NYXa ale nie mogę sie zdecydować czy chcę Catwalk czy Champagne&Caviar, bo obie paletki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie się strasznie podoba kuferek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. przydałby mi się taki kufer :P cienie fajne - bardzo lubię brązy :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, proszę o nie zostawianie spamu.
Daj znać, jeśli dodajesz.