29 października 2011

#84 Essence - 02 Romeo + kropeczki



Co my tu mamy?
Bazowy szaraczek to Essence Nail Art Twins - kolor 02 Romeo, na to kropeczki czarne i białe wykonane wykałaczką - nie mogłam znaleźć swojej sondy, a następnie matowy top coat Inglot. 
To połączenie urzekło mnie jakiś czas temu na blogu Magdules, do tego stopnia, że koniecznie chciałam spróbować u siebie. Prawda okazała się brutalna - na długich paznokciach wyglądało to o wiele lepiej, ale "jak się nie ma, co się lubi..." 

Przyznam, że często blogi (nie tylko) pazurkowe są dla mnie inspiracją do wzorków, zdobień. Wam też się to zdarza?

25 komentarzy:

  1. fajnie to wygląda :) Musze kupić sobie jakiegoś szaraka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na krótkich paznokciach też świetnie wygląda. Bardzo ładnie Ci wyszło :)
    Mnie najczęściej inspirują filmiki na yt i magazyny japońskie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. :)) ale fajny pomysł na paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kropki każdej postaci na pazurach :)
    Tez czasem podpatrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczo to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba ten mani :) ja często się inspiruję, choć częściej w makijażu niż paznokciowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie ślicznie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ccudne :)jejku jak ja lubię kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze :)
    I tak, dla mnie głównie blogi są inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kropeczki rozmieszczone idealnie:) Przeurocze pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny ten szaraczek :) a z kropeczkami cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne kropeczki, chyba sobie takie zrobię

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie wyglądają CUDOWNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. raaaaaany, jakie urocze! ja chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi sie podoba,tez mam dosyc krotkie paznokcie,ale sprobuje zrobic ten wzorek u ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, proszę o nie zostawianie spamu.
Daj znać, jeśli dodajesz.