1 października 2011

#68 NYX pomadki, błyszczyki..

Dziś nie będzie lakierów. Dziś będą pomadki i błyszczyki. Firmy NYX.
Marka ta robi coraz większą karierę na polskim rynku, głównie poprzez allegro.
Ja tej pokusie uległam pierwszy raz jakieś 1,5 roku temu. Od tego czasu moja kolekcja kosmetyków tej marki stale się powiększa, już nie tylko kosmetyki do ust, ale też oczu, primer, baza pod cienie etc..

Czas na zdjęcia:
LSS 588 Orange Soda
 LSS 588 Orange Soda - bardzo miękka pomadka, najbardziej 'nude' kolor jaki kiedykolwiek widziałam, jeśli użyje się go za dużo usta stają się po prostu niewidoczne. Bardzo mocno napigmentowana.



LSS 630 Pumpkin Pie
 LSS 630 Pumpkin Pie - nadaje ustom lekki, delikatny połysk i naturalny kolor. Nie jest bardzo napigmentowana, dzięki czemu można uzyskać bardzo naturalny efekt - u mnie jest to kolor naturalny moich ust.



LG 101-a Sugar Pie
LG 101-a Sugar Pie - delikatny błyszczyk, lekko rozjaśniający kolor ust. Nadaje piękny połysk, o lekko beżowym kolorze.


LG 122 Natural
 LG 122 Natural - bardzo połyskiwy, mocno napigmentowany błyszczyk, ma odcień lekko wpadający w brąz, nie jest prześwitujący.


LG 129 Beige
 LG 129 Beige - nie wiem, kto wymyslał nazwy, ale do beżu to temu daleko. To najbardziej różowy odcień, idealny do delikatnego podkreślenia naturalnego koloru ust. Lekko prześwituje.


SML C04 London

SML c04 London - taka ciekawostka firmy NYX, czyli soft matte lip cream. Nie pomadka - choć nadaje tak intensywny kolor i nie błyszczyk, choć tak się go aplikuje. Nadaje matowy efekt, utrzymuje się naprawdę długo, około 2 godzin bez poprawek. London to odcień typowo brązowy, ciepły.


SML c06 Istambul
SML c06 Istambul - lekko różowy, ale naturalny odcień



 SML c05 Antwerp - kolor wpadający w koralowy róż, pomimo, że matowy z założenia nadaje lekki połysk


a tutaj odcienie na mojej ręce:

13 komentarzy:

  1. Beige jest śliczny :). Pumpkin pie też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna kolekcja :) przygarnęłabym znakomitą większość tych ustowych mazidełek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję <3
    jak dla mnie - orange soda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze 3 są super : )
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolory :D dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie :)
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadki mają genialne odcienie <3 nie mam żadnej ani z tej firmy ani z innej ;x

    OdpowiedzUsuń
  7. Antwerp najbardziej w moim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńka, najbardziej podobają mi się 4 ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory - myślę się na kilka skusić - a polecasz bardziej pomadki czy błyszczyki ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Pokaźna kolekcja :) Każdy odcień mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. London. Kocham notki z prezentującymi wszystko obrazkami!
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam, jeśli masz ochotę!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, proszę o nie zostawianie spamu.
Daj znać, jeśli dodajesz.