13 października 2011

#78 Essence - Dress For A Moment + naklejki wodne + bonus: mój pies!

Bohaterem dnia jest Essence - nr 42 Dress For A Moment, do tej pory użyłam go tylko jeden raz, dałam mu drugą szansę :) Dwie warstwy, na to naklejka wodna. Przyznam, że te są dużo lepszej jakości, ich symbole zaczynają się od SY-... - są o niebo lepsze niż poprzednie. 
Te paznokcie przypominają mi moje zaproszenia na ślub :-) Były na nich krokusy, ale kolorystyka bardzo zbliżona..


A teraz bonus w postaci mojego amstaffka, na prośbę Carmen10210.  Proszę Państwa, oto Frankie: 
jako rozkoszny 6tyg. szczeniaczek

jako piłkarz w czerwcu 2011
i na koniec - latający Frankie

16 komentarzy:

  1. boski pies :) i śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor piękny. :) Psinka zresztą też! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, a naklejki z jakiej firmy?
    Lubię psy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki piesio <3

    Pazurki też ładne, ale Frankiego nie przebiją :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten lakier bazowy. Śliczny piesio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że u Ciebie również królują naklejki wodne- bardzo ładnie wyszło. Piesek jest przeuroczy i świetnie się nazywa.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne paznokietki lubię takie delikatne ;)
    a piesek słodki :D ale rasa chyba raczej groźna? :D
    Obserwujemy się ?? Pozdroowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor - śliczne są te naklejki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. FAjne naklejki. Takie wodne są lepsze niż tradycyjne naklejki?
    Super pies, też mam "latającego psa" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakiego masz słodkiego psiaczka :D w naklejki fajnie wygladaja na tym lakierze, chociaz sam kolor lakieru nie jest w moim stylu :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten mani z takim delikatnym kwiatkowym akcentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor jest świetny.też go mam i nie narzekam.pies świetny jest.mam nadzieje że mój facet go nie zobaczy bo będzie chciał takiego.

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam naklejki wodne !! dają piekny efekt

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, proszę o nie zostawianie spamu.
Daj znać, jeśli dodajesz.