31 października 2011

#85 - Październikowe zużycia

Ostatni dzień października jest dobrym dniem na przedstawienie październikowych zużyć.
Jest tego dużo, dzielnie walczyłam z resztkami tego, co zostało otwarte i czekało na nigdy nie nadchodzące "później".
Co my tu mamy?
Iwostin Sensitia - płyn micelarny

Nivea - żel pilingujący
Joanna - szampon wzmaciający

Perfecta - szampon dla kobiet w ciąży,       Physiogel do mycia twarzy, Pantene pro-v, szampon dodający objętości

Schauma, odżywka gładkie i lśniące włosy

Schauma - szampon gładkie i lśniące włosy
zmywacz do paznokci z Tesco

Kanebo, relaksujący lotion do ciała

płyn do demakijażu oczu, beztłuszczowy. Z Rossmana

pasta Colgate Max White One

Alverde, balsam do ciała róża herbaciana + migdały

Zmywacz do paznokci Essence

19 komentarzy:

  1. Brawo przebiłaś mnie bo u mnie słabo w tym miesiącu.Zawsże jak do Ciebie zaglądam wyskakuje mi komunikat o wirusach ale tylko u Ciebie,nie mam pojęcia co się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zmywacze do paznokci też kończą się w zastraszająco szybkim tempie!: D

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak się sprawdzał ten płyn do demakijażu z Rival de Loop? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tego zużyłaś XD Jak się spisywał zmywacz z essence?

    OdpowiedzUsuń
  5. brawo :) ile wolnego miejsca teraz w lazience :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zużycia:) U mnie też w październiku nie najgorzej:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Odwaliłaś kawał dobrej zużyciowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod wielkim wrażeniem Twojej kolekcji lakierów! Same cudeńka :))
    dodaję do obserwatorów :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę sie, że post się spodobał:) Dziękuję za komentarz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zużyć :) Mnie osobiście puste denka bardzo cieszą :).

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dużo tego, ja lubie odżywkę Schauma z kompleksem kolagenowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo kosmetyków do włosów:) zazdroszczę:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak się sprawował płyn do demakijażu oczu z rossmana? :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, proszę o nie zostawianie spamu.
Daj znać, jeśli dodajesz.