17 października 2011

#80 Orly - First Kiss + moje (długie) paznokcie

Zabrzmi to jak żart, ale moje paznokcie są długie... Oh, jakże one są dłuuugie!
Wiem, że dla autorek blogów, których paznokcie są długie na centymetr moje są króciakami, ale dla mnie te 3,5mm to wielki sukces, dotychczas paznokcie mi się łamały i rozdwajały, ilektoć zaczeły wystawać poza opuszek palca..
Ratowałam je odżywkami, ale na niewiele się to zdało.
Obecnie zjadam suplementy - w zasadzie co mi wpadnie w ręce, od tranu, poprzez omega3, belisse, drożdże.. nie jestem regularna, po prostu jak mi się przypomni, to coś tam sobie wygrzebię z pudełka i zjem. Wcześniej regularnie stosowałam Revalid, Belissę, Skrzypowitę i inne takie i.. nic.
Ponadto obowiązkowo stosuję Naigrowth Miracle SH pod każy lakier. W czasie tej kuracji zaczełam już 3 butelkę.
Używam tej odżywki od 4 lat, z tym, że zużyłam butelkę - było widać efekty, więc odstawiałam.. i paznokcie się łamały. I tak w kółko.

Teraz czas na zdjęcia:

Orly - First Kiss
Spójrzcie, co uhodowałam!
Tak, wiem, mój paznokieć jest raczej krótki, ale dla mnie to wielki sukces :)

21 komentarzy:

  1. Ja bym chciała mieć takie paznokcie. Moje to ogryzki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie - lubię taką długość. Jak próbowałam zapuszczać dłuższe, to źle się z takimi czułam.

    OdpowiedzUsuń
  3. chcialabym takie :d moje sie łamia caly czas eehhhe:(

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ;-)
    ja też próbuję odżywić moje paznokcie i je zapuścić ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrwałości :) Ładny kształt mają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje pazurki łamią się kiedy urosną pół centymetra więc znam Twój ból :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję :) teraz będą już rosły jak szalone :D;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne pazurki i podziwiam za wytrwałość ale warto, strasznie podoba mi się motyw stempelkowy- to chyba z płytki Konada?

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie fajny motyw stempelka :)

    a długości paznokci zazdroszczę, moje się strasznie łamią i chyba nie dorosną do takiej długości nigdy :( ale i tak jest z nimi lepiej niż kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję sukcesu :)
    Słodka sznurówka i w dodatku idealnie na środku *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny ten motyw z sznurówką na jednym paznokciu, fajnie to wyglada :)
    No i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi na szczęście nie łamią się tak często, ale i tak muszę się zaopatrzyć się w jakąś dobrą odżywkę, bo od ciągłego malowania itp. zżółkły :(.

    Pozdrawiam + także dodaję do obserwowanych ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś otagowana! ;)
    http://pheeronikee.blogspot.com/2011/10/43-tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier nie bardzo mi się podoba, ale paznokcie masz ładne, zadbane a długość też wcale nie jest taka mała:) Najważniejsze żeby były zdrowe, mocne i zadbanae niz za wszelką cenę jak najdłuższe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Krótki, długi, ważne że piękny!!:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, proszę o nie zostawianie spamu.
Daj znać, jeśli dodajesz.